Chat

Naše hlasy a ohlasy :-)

Vložil: Katka Fučíková

Titulek: Poděkování za 10L700

Náš milý Hunčo a celý organizační týme!

To my děkujeme Vám!:-) Byl to opravdu krásný závod, úžasnou krajinou, ale největší zážitek dělají vždy lidé. Slyšela jsem o tomhle Vašem závodu mnoho hezkých slov od lidí, kterým věřím, ale není nad to přesvědčit se o tom na vlastní kůži. Pro mě osobně to byl zatím asi největší běžecký výkon, ale doufám, že se z tohohle závodu stane i pro mě tradice a že nás tam zkrátka příští rok zase uvidíte, ideálně ve stejném složení:-).

Opravdu vřelé díky za to, co pro nás děláte, protože nám to všem přineslo hodně radosti a energie nejen v době závodu ale i do dnů nadcházejících. Vážím si velmi Tvé práce i práce Tvé rodiny a dalších dobrovolníků. A tak Vám všem přeju vše dobré a nejpozději za rok zase na viděnou!:-)

Katka Fučíková
Manažerka Geoparku Vysočina
www.geoparkvysocina.cz
www.facebook.com/GeoparkVysocina/

Datum: 01.09.2017

Titulek: Re: Poděkování za 10L700

Dělám, resp.to všichni děláme s láskou k tomuto závodu, to je to zásadní,o co jsem vždy usiloval...-:). Organiz.tým pracuje po celý víkend opravdu na maximum, musí to prožívat a být vám závodníkům stále k dispozici...určitě je nejvíce emotivní neděle odpoledne a vyhlašování, vše už končí, všichni do toho dali vše, jak běžci, tak i my, co děláme zázemí...diplomy, pro nejlepší další ocenění, společné foto, pro tohle má opravdu smysl žít..-:)Váš Hunča

Vložil: Admin

Titulek: Eda Kožušník na "Prostě běž" píše

Veronika z blogu "ŽIVOT(A)BĚH" krásně píše o rodinném ultra závodu "10 Lužických sedmistovek" ...

viz: http://kozusnik.tumblr.com/post/164447198020/zivotabeh

Titulek: Re: Eda Kožušník na "Prostě běž" píše

Bezva "Hradeckou trojku"opět rádi za rok uvidíme....čili Verču Strnadovou, Katku Fučíkovou a jeich vůdce smečky Tomáše Zaplatílka..-:)Absolvovali celý závod společně až do cíle, nádhera!!!! Hu

Vložil: Bohouš...

Titulek: Re: Eda Kožušník na "Prostě běž" píše

nakonci hezkého článku je psáno že závod není pro každého...člověk musí mít naběháno.....s tím bych nesouhlasil já neběhám netrénuji ...jak pátek tak sobotu jsem vcelku kalil a celkovej čas pod 14h 30minut s několika pivákama na občerstvovačkách při sobotní etapě..v neděli již ne,to jsem domu řídil,ale tím chci říct..že ¨tato akce je opravdu pro každého:))) Punk not death volové.... Bohouš:)

Titulek: Re: Re: Eda Kožušník na "Prostě běž" píše

....teď se musím zastat Kačky, co napsala...-:)..-:). Náš závod opravdu není pro každého, s tím naprosto souhlasím, natrénováno musíš na to mít, resp.95% účastníků se na to musí dlouhodobě připravovat...Jasně, pak je tu náš úžasnej pankáč Bohouš..-:), ale to je naprostá vyjímka, že to takto jde dělat. Po večerech a nocích jsem s ním popíjel výbornou kořalku od jeho babičky, Bohouš toho moc nenaspal, přesto v pohodě závod dokončil...-:). V předchozích ročnících jsme měli na startu Kubu Podlešáka, podobný "případ"jako náš Bohouš..-:), spal mezi etapami ještě méně a končil pravidelně po 2 dnech v první TOP desítce...!!! Ale z těchto 2 pánů si nemůže naprostá většina běžců vzít příklad...-:)Hu

Vložil: Vilka Podmelová

Titulek: Kazdy rok na "luzky" rada jezdim,nadherna krajina a proste bezva ultra

10 Luzickych sedmistovek...
Priznam se tesila jsem se...Uz jsme vyjeli do Sloupu ve ctvrtek, v patek jsme vyjeli na kole,jen tak se podivat po trase 43km...
Ujela jsem 56km (trenink na 66km beh :-)
Kdyz jsem vecer se chystala do postele, venku neskutacna boure, blesky a vitr...Ta predstava, co bude pri behu (66km) za deste :-)
Nastesti pri rannim probuzeni nadhera,jen zatazeno a teplo :-)
V 8.00 priprava a start.Priznam se bezelo se me od zacatku dobre...Ze bylo blato a klouzalo (po bource), nikde jsem sebou nesvihla :-)Vystupy - Studenec 736m n.m.,Jedlová 774m n.m.,
Pěnkavčí vrch 792m n.m.,Weberberk 710m n.m.,Luž 793m n.m.
Hvozd 749m n.m...Nejkrutejsi posledni Hvozd,neskutecne pokaceny rozorany les :-)Nastesti vse krokobehem zvladnuto...
Cas 9:28 (o hodinu lepsi,jak minuly rok :-)
Akorat trochu bolel zaludek,tak jsem vecer stravila v posteli :-)
Rano dobre vstavani, jen bolely stehna stuhle ...
Start v 7:00 pocasi bezva...Ale co se nestalo...
Asi na 5km na me ukazuji 2bezci, at jdu mimo cestu doprava...
Tak jsem sla, (myslela jsem ze je tam bahno)...
Asi po pul km, lezi holka (Pavla Vobornikova)
na boku a problemy...Tak jsem se jen zeptala co a jak...
Tam kde jsem byla upozornena na vyhnuti ,bylo srsni hnizdo...
Pichli ji 4 srsni a bohuzel alergicka...
Zachrana s Katkou Dlouhou a Petrem Honzejkem,nekdo musel navigovat sanitku,kam ma prijet...
Popisovat nebudu co vse bylo za nervy, aby vydrzela nez prijede sanitka...Trvalo to 3/4 hod, (sanitka az s Ceske Lipove) a my byli kousek od Sloupu...
Nejkrutejsi je kdyz natyka jazyk a rty...Priznam se musela
jsem kolikrat fackovat...Nastesti ,vse dopadlo dobre...
(Nechali si ji do dneska v nemocnici a vse poradku)...
Tak po 1hod jsme vybehli...
Honzejek uz zdeloval ,asi na obcerstvovacce koncim...
Ale bezva to rozbehl , tak s Katkou taky...
Priznam se na 3 obcerstvovacce (23km) v 10:45 jsem to vzdala...
Meli jsme za sebou dva vystupy Bouřný 703m n.m. a Velký Buk 736m n.m....Ta predstava Malý Buk 712m n.m. a Klíč 759m n.m. (protoze to znam), tak bych do cile dobehla nekdy po 14:00...
Priznam se odradilo me to,dobehla bych posledni,zadne umisteni :-)
Gratuluji Honzejkovi, ten byl v cili dosti brzo, a Katce nevzdala to, a do 14:00 byla v cili (je to mladice :-)
Priznam se ,kazdy rok tam stale rada jezdim,nadherna krajina a proste bezva ultra...Ze jsem nedokoncila "me" nevadi, mam neco nabehano a tesim se na priste...
Pri vyhlasovani,ze me chvalili jsem se jen stydela :-)
Opravdu musim pochvalit organizatory (rodinne :-), vse bezva zajisteno a bezva obcerstvovacky...

Tak jo doufam , ze pristi rok se to konecne podari cele udelat :-)
Ale stejne ,jsou bezva vzpominky na Vas...
A vse okolo...Pozdravuj bezva zenusku a celou rodinku....

pa Vili

Vložil: Hunča, organizátor

Titulek: Re: Kazdy rok na "luzky" rada jezdim,nadherna krajina a proste bezva ultra

Vilunka je prostě naše Zlato...-:), sežene nám trička pro závodníky, vč.jejich potisku...běží závod a ještě v neděli pomůže poštípané Pavle Voborníkové na úkor svého výkonu...bezva, díky!!!Hu

Vložil: Jára Urban

Titulek: Po I. a II. etapě ...

Jara Urban
19 srpen v 16:49 ·
tak první etapa 10L700 je za mnou. nastoupáno 2060m na klesáno lehce pod 1900. co mě ale velmi mile překvapilo je zlepšení prvního dne o 30 minut oproti loňsku. ale přesně vím kde sem ty minutky loni ztratil. na začátku supr pokec. ale nakonec sem doběhl a malinko poutekl v kopci na jedlovou na 32 . a náskok na borce za mnou v řádu minutek udržel i přes 4pády až do cíle. Ve vedení je samozřejmě Radek . teď jdu na pivo a sem zvedávej na ranní rozebeh. už jen 4 kopce. což zní fajn . cíl není umístění . ale pokud bych zítřek zvládl o cca 10min rychleji než loni mohl bych se dostat pod 10 celkové a to byla bomba

20 srpen v 13:29 ·
tak druhá etapa znamenala zlepšení loňského času asi o 23 minut. takže nemůžu a ani bych si nedovolil remcat na 4.misto v dnešní etapě. ve které mě Petr Herejt dokázal můj náskok ze včera smazat a pár minutek mi nadělit. zajimavej souboj sem sváděl na dálku se Zbyněk Vondrakem kterému jsem včera nadělil 14 minut. a on mě dneska na oplátku 13 a tak sem v takto těžkém závodě nakonec dokázal udržet celkové 3 místo o směšných 30 .- 40 sekund. kdo vyhrál asi netřeba psát. Radek Brunner
je kategorie sama pro sebe :-):-):-):-) co je pro mě ale mnohem víc je celkově zlepšení oproti loňsku o víc jak 50 minut a čas na těch 105 km pro mě ve vysokejch :-) horách srazit pod 10h. mam toho plný brejle a tak budu par dnu opravdu odpočívat. moc díky všem . hlavně moji Zuzance. všem spoluběžcům. a hlavně organizátorům. NIC Z MÉHO POHLEDU KRÁSNĚJŠÍHO SE V ČR NEBĚHÁ !!!!

Vložil: Hunča, organizátor

Titulek: Re: Po I. a II. etapě ...

..nemám co dodávat k příspěvku Járy Urbana...-:), chvála samozřejmě moc potěší..-:).Hu